Krizová ICT linka pro školy

Neposlouchá vás Teams při online výuce?

Nefunguje počítač a potřebujete učit?

Přemýšlíte, jak zadat žákům úkol online?

Ztrácíte se v nastaveních prostředí Office 365?

Služba pomůže jak správcům školních online cloudových služeb Office 365, tak pedagogům, kteří používají ve výuce tyto nástroje a dostanou se do úzkých. Získejte jistotu a neztrácejte zbytečně čas zdlouhavým hledáním na internetu, zkoumáním složitých anglických návodů nebo čekáním na vašeho ajťáka.

Zavolejte, najdeme rychlé řešení a pokračujte v práci

Jak krizová linka funguje?

Jednoduše a rychle.

1

Uzavřete s námi roční smlouvu.
  

2

Získáte kontaktní údaje a jedinečné heslo pro vaši školu.
   

3

Dostanete se do problémů s ICT technikou, aplikací nebo online nástrojem.
   

4

Zavoláte na naší telefonní linku.

5

Sdělíte operátorovi heslo.
   

6

Řeknete nám, jaký máte problém.
    

7

Naši odborníci vám poskytnou pomoc a začnou problém řešit.
   

Zvolte si nejlepší variantu pro vás.

* zásah do administračního prostředí klienta je pouze v řešení požadovaného problému a v součinnosti s ICT správcem.

StandarD

7.500 Kč

bez DPH

za rok

  • Telefonická konzultace správy prostředí Office 365 / Microsoft 365 (podpora ICT správci)
  • Vzdálená plocha – technické řešení přes přístup na počítač klienta (podpora ICT správci)
  • Správa online prostředí Office 365 / Microsoft 365 (podpora ICT správci)
  • 10 hodin za sjednané období

Premium

11.900 Kč

bez DPH

za rok

  • Telefonická konzultace správy prostředí Office 365 / Microsoft 365 (podpora ICT správci)
  • Vzdálená plocha – technické řešení přes přístup na počítač klienta (podpora ICT správci)
  • Správa online prostředí Office 365 / Microsoft 365* (podpora ICT správci)
  • Metodická podpora v oblasti využívání ICT technologií (podpora učitele)
  • Technická pomoc při využívání ICT technologií ve výuce (podpora učitele)
  • 15 hodin za sjednané období

Jak vidí službu ti, co ji aktivně využívají.

Mgr. Jan Musílek

ředitel ZŠ Praskolesy

Za poslední 3 měsíce jsme službu využili 7x. Pokaždé jsme se dovolali a odpovědi byly stručné, věcné a vedly k vyřešení našeho problému.

Mgr. Šárka Krátká Wagenknechtová

ředitelka MŠ Jesenice

Dlouhodobá spolupráce a možnost mít při ruce odborníky na IT technologie ve školství nám umožnilo bezproblémově přejít na online výuku v Teams. Využíváme telefonickou podporu, průběžná školení pedagogů a nápady na využívání tabletů ve výuce.

Mgr. Aleš Jaroš

ředitel a správce ICT, ZŠ Václava Talicha Most

Zjistil jsem, že se nám ve školním prostředí Office 365 objevují různé týmy, které zakládají sami žáci. Vytočil jsem na telefon v rychlých volbách krizovou linku ICT. Během hovoru se operátor připojil do našeho účtu a provedl potřebná nastavení. Vše mi i vysvětlil.

Službu používá již 45 škol v ČR.

Chci podporu krizové ICT linky!

Vyplňte formulář a začneme řešit Vaše trable s IT.

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right