Krizová ICT linka pro školy
![holka](https://learniga.cz/wp-content/uploads/2021/10/holka-1-e1633297473676.png)
Neposlouchá vás Teams při online výuce?
Nefunguje počítač a potřebujete učit?
Přemýšlíte, jak zadat žákům úkol online?
Ztrácíte se v nastaveních prostředí Office 365?
![01 - budik-text](https://learniga.cz/wp-content/uploads/2021/10/01-budik-text-e1633296937915.png)
![02 - telefon - text](https://learniga.cz/wp-content/uploads/2021/10/02-telefon-text-e1633296952617.png)
![03 - problem - text](https://learniga.cz/wp-content/uploads/2021/10/03-problem-text-e1633296970273.png)
![04 - lupa - text](https://learniga.cz/wp-content/uploads/2021/10/04-lupa-text-e1633296985689.png)
![05 - pomoc - text](https://learniga.cz/wp-content/uploads/2021/10/05-pomoc-text-1.png)
Služba pomůže jak správcům školních online cloudových služeb Office 365, tak pedagogům, kteří používají ve výuce tyto nástroje a dostanou se do úzkých. Získejte jistotu a neztrácejte zbytečně čas zdlouhavým hledáním na internetu, zkoumáním složitých anglických návodů nebo čekáním na vašeho ajťáka.
Zavolejte, najdeme rychlé řešení a pokračujte v práci
Jak krizová linka funguje?
Jednoduše a rychle.
1
Uzavřete s námi roční smlouvu.
2
Získáte kontaktní údaje a jedinečné heslo pro vaši školu.
3
Dostanete se do problémů s ICT technikou, aplikací nebo online nástrojem.
4
Zavoláte na naší telefonní linku.
5
Sdělíte operátorovi heslo.
6
Řeknete nám, jaký máte problém.
7
Naši odborníci vám poskytnou pomoc a začnou problém řešit.
Zvolte si nejlepší variantu pro vás.
* zásah do administračního prostředí klienta je pouze v řešení požadovaného problému a v součinnosti s ICT správcem.
Standart
7.500 Kč
bez DPH
za rok
- Telefonická konzultace správy prostředí Office 365 / Microsoft 365 (podpora ICT správci)
- Vzdálená plocha – technické řešení přes přístup na počítač klienta (podpora ICT správci)
- Správa online prostředí Office 365 / Microsoft 365 (podpora ICT správci)
- 10 hodin za sjednané období
Premium
11.900 Kč
bez DPH
za rok
- Telefonická konzultace správy prostředí Office 365 / Microsoft 365 (podpora ICT správci)
- Vzdálená plocha – technické řešení přes přístup na počítač klienta (podpora ICT správci)
- Správa online prostředí Office 365 / Microsoft 365* (podpora ICT správci)
- Metodická podpora v oblasti využívání ICT technologií (podpora učitele)
- Technická pomoc při využívání ICT technologií ve výuce (podpora učitele)
- 15 hodin za sjednané období
Jak vidí službu ti, co ji aktivně využívají.
![musilek](https://learniga.cz/wp-content/uploads/2021/10/musilek.png)
Mgr. Jan Musílek
ředitel ZŠ Praskolesy
Za poslední 3 měsíce jsme službu využili 7x. Pokaždé jsme se dovolali a odpovědi byly stručné, věcné a vedly k vyřešení našeho problému.
![wagenknechtova](https://learniga.cz/wp-content/uploads/2021/10/wagenknechtova.png)
Mgr. Šárka Krátká Wagenknechtová
ředitelka MŠ Jesenice
Dlouhodobá spolupráce a možnost mít při ruce odborníky na IT technologie ve školství nám umožnilo bezproblémově přejít na online výuku v Teams. Využíváme telefonickou podporu, průběžná školení pedagogů a nápady na využívání tabletů ve výuce.
![jaros](https://learniga.cz/wp-content/uploads/2021/10/jaros.png)
Mgr. Aleš Jaroš
ředitel a správce ICT, ZŠ Václava Talicha Most
Zjistil jsem, že se nám ve školním prostředí Office 365 objevují různé týmy, které zakládají sami žáci. Vytočil jsem na telefon v rychlých volbách krizovou linku ICT. Během hovoru se operátor připojil do našeho účtu a provedl potřebná nastavení. Vše mi i vysvětlil.
Službu používá již 45 škol v ČR.
Chci podporu krizové ICT linky!
Vyplňte formulář a začneme řešit Vaše trable s IT.