Projektové dny pro žáky
název | anotace | určeno pro | počet žáků | rozsah (hod.) | forma | cena s DPH |
---|---|---|---|---|---|---|
Digitální stopa | Většina z nás (žáků i učitelů) pracuje s různými digitálními nástroji, pohybujeme se v online prostředí sociálních sítí a elektronických systémů. Jenže víme, co po sobě zanecháváme za stopy? Kdo může sledovat co děláme, jaké webové stránky jsme navštívili a jaké nástroje použili? Nahlédněme společně do světa „za oponou” a naučte se být obezřetní, opatrní a předvídaví při práci s digitálními nástroji. | ZŠ | max 20 | 2 | 2 760 Kč | |
Jak mluvit s umělou inteligencí | Umělá inteligence (AI) je spojení vědy a technologie, které dokáže napodobovat lidské schopnosti jako je vnímání, učení, rozhodování a tvorba. Ve workshopu žáci zjistí, co je umělá inteligence, jak funguje, jaké má výhody a nevýhody. Vyzkouší si několik praktických příkladů využití AI k zábavě i k učení. | ZŠ/SŠ | max 20 | 4 | 4 890 Kč | |
Vzhůru do kosmu | Žáci se změní v tým konstruktérů raket. Sestaví si vlastní raketu, kterou následně vypustí do "kosmu". Seznámí se s objevováním vesmíru, pochopí základní princip tryskového pohonu. Průběh celého projektu dokumentují a naučí se používat počítač pro vytvoření krátkého videa. | ZŠ | max 20 | 4 | 4 890 Kč | |
Animovaný film | Žáci se seznámí se základy animačních technik, připraví si námět, napíší krátký scénář, natočí potřebný videomateriál a na závěr vytvoří vlastní krátký animovaný film. | ZŠ, SŠ | max 20 | 4 | 4 890 Kč | |
Animovaný film snadno a rychle | Žáci se přes online komunikační prostředí seznámí se základy animačních technik. Pomocí základních nástrojů obsažených v počítači, jako jsou grafický editor a aplikace pro úpravu videa, vytvoří vlastní jednoduchou animaci. | ZŠ, SŠ | max 40 | 2 | 2 760 Kč | |
Jak se vyrábí auta | Jak se organizuje výroba, řídí projekty a dosahuje maximálního výsledku? Žáci si ve skupinách vyzkoušejí, jak důležiý je plán, procesní řízení, komunikace a organizace práce. | ZŠ, SŠ | max 50 | 4 | 4 890 Kč | |
Není vše tak, jak na první pohled vypadá | Žáci zjistí, že ne všechno, co mohou vidět na fotografii, je skutečně zaznamenaná "pravda". Naučí se pozměňovat fotografie, odstraňovat z nich nechtěné objekty a naopak nové do nich přidat. Zvládnou vytvořit jednoduchou fotomontáž tak, aby působila věrohodně. | ZŠ, SŠ | max 20 | 4 | 4 890 Kč | |
Proč mají města náměstí | Že postavit město nebo obec je věda? To ukáže žákům profesionální urbanistka. Žáci poznají cestu od územního plánu až ke stavbě budov nebo silnic. Sami si pak vyzkoušejí část svého města nebo obce postavit v prostředí Minecraftu. | ZŠ, SŠ | max 20 | 4 | 4 890 Kč |
* Cena je uvedena pro jednu skupinu žáků/studentů. U projektových dní účtujeme cestovní náklady.
prezenční forma
online forma